top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[MELON] Baekhyun'un 'Paper Cuts'daki Cennetsi Sesi

[MELON] EXO-CBX 'Paper Cuts'

(Sadece Baekhyun ile alakalı yorumlar) [+104] Byun Baekhyun’un ilk kısımdaki sesi en iyisi... [+81] Baekhyun'un sesini duydum ve cennetteyim. Köprü kısmını duyduğum an cennetin merdivenleri açılmış gibi hissettim. [+65] Baekhyun'un 2.42'deki ses rengi de neydi öyle? Kulaklarımın tamamen pası silindi

[+52] Enstrüman sesleri durduktan sonra Baekhyun'un söylediği kısmı çok sevdim 

[+45] Lütfen Baekhyun'un 2.42'deki kısmını dinlemeyenin kalmadığından emin olun. Aklımı kaçırmaya burası neden oldu ㅠㅠㅠㅠ

[+42] Baekhyun'un 2.42'deki kısmında zor dayandım [+34] CBX'nin balladlarının beni her defasında ağlatmasını seviyorum. Baekhyun'un ses rengi gerçekten de benim favorim

[+27] Baekhyun’un sesi cennetsi... Byun Baekhyun akıl almaz bir derecede iyi şarkı söylüyor.  1 kısım biter bitmez ağlamaya başladım. O enstrüman olmayan kısmı söylerken hıçkırarak ağlıyordum

[+26] Byun Baekhyun..sen gerçekten...dahi bir idolsün. Sen bir tanesin [+24] Baekhyun'un sesini dinlerken ağlayacak gibi hissediyorumㅠㅠㅠ Baekhyun-ah, şarkı söylediğin için teşekkürler  [+23] Baekhyun'un güzel sesine öldüm. Bize Korece versiyonunu da verin

[+21] Woah Baekhyun’un sesi çok güzel. [+20] Byun Baekhyun’un sesi gerçekten harikulade. Umarım buna benzer bir solo OST yayınlar 

[+18] 2.42'yi gerçekten de ağlamadan dinleyemiyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ bu yüzden ağlamaya devam ediyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ [+17] Baekhyun-ah, senin ses renginin nesi var... çok fazla iyi... Dahi 

[+17] Baekhyun'un sesini dinliyorum ve daha fazla dinledikçe o kadar aklımı başımdan alıyor...ne yapmalıyım...onun sesini seviyorum...onun enstrüman sesleri olmadan söylediği kısmı tekrara aldım   [+15] Baekhyun appanın sesini özlemiştim. Baekhyun appa sen de lütfen solo albümünü yayınla [+14] Baekhyun’un ses rengi Japonca balladlar için mükemmel. O en iyisi 

[+13] Baekhyun'un falsettosuna ölen kişiler... kesinlikle ben 

[+9] Baekhyun’un 2.42'deki sesi size cennetin kapılarını açıyor  

31 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page