top of page

[PANN] Her Şeyi Gören Suho


"Sizi görüyorum. Teşekkür ederim. Hadi uzun zaman boyunca birbirimizi sevelim."

Dün Inkigayo'da stream puanı yüzünden 1. olamadık. EXO-L sonuç konusunda üzgün hissettiği için birbirimizi stream yapmamız konusunda cesaretlendirdik. Melon'da liste donmadan önce 1. sıradaydık. Bundan kısa süre sonra da Suho bu fotoğrafı Instagram hikayesinde paylaştı.

Uzun zaman boyunca devam edebilen idollerin bunu başarabilmesinin bir sebebi var.

[PANN] Suho Gerçekten İnanılmaz Biri

Beğeni: [+689; -39] [+188; -7] Farkına varmadan giderek daha da meşgul oluyorum bu yüzden onları sevmeyi bırakmayı düşünüyordum ama bunu gördükten sonra onları sevmeyi nasıl bırakayım. Antiler ne kadar onları perişan etmeye çalışsa da ya da onların hayranlarına olan sevgilerine kötü yorumlar yapsalar da gerçek hayranlar onların sevgisinin gerçekten farkında. Hayranlar onların hayranlarını ne kadar çok sevip ne kadar gözlediklerini biliyorlar. Onlar da(EXO) bizim her şeyi bildiğimizi biliyor [+180; -3] Efsanevi "Oppa her şeyi biliyor" [+162; -2] Junmyeonie en iyisi.. Onun bundan böyle bahsetmesi gurur duymamı sağlayıp beni mutlu ediyor [+55; -0] EXO'nun uzun zaman boyunca devam edebileceğini düşünüyorum çünkü hayranlarından çok büyük beklentileri olmasındansa onlar hayranlarına karşı her şey için çok minnettarlar. Sanırım onlar her zaman böyleydi? [+51; -0] O her şeyi görüp bildiğini her zaman söylüyor. Bunu söylediğini duymak beni çok güvende hissettiriyor.

"Oppa her şeyi biliyor~~Lezzetli yemekler yiyin ve hasta olmayın. Hadi çok uzun zaman boyunca mutlu ve beraber devam edelim"

[+45; -0] Bunu bu şekilde ifade ettiği için ona çok minnettarım ㅜㅜ [+42; -0] O, onların 1.liğinin hayranların sevgisi ve emekleriyle mümkün olabildiğinin farkında ve onun minnettarlığını ifade etme şekli...İşte bu EXO'nun çok uzun zaman boyunca devam edebilecek olmasının sebebi. Hadi başarılı olmaya devam et EXO [+42; -0] Onun dün geceki bu paylaşımı görünce ağlamak istedim... Jongin de Vlive yayınlarında Melon 1.liğinden bahsetmişti.ㅠㅠ Her şeyi görüyorlar ㅠㅠㅠㅠ EXO gibi başka kimse yok [+38; -0] O Radio Star'da kontratlarının uzatılması hakkında da konuşmuştu. Gerçekte de hayranların üzüldüğü endişelendiği her şeyi biliyor ve bunu hayranlarına söylüyor. O gerçekten iyi biri. [+35; -1] Wow o kendi cevabını bu şekilde paylaştı. Müthiş... Ayrıca bu Melon.. ㅋㅋㅋㅋ idol fandomlarının toplu stream yapmalarının yaygın olduğunu biliyorum ama hayranlarına özellikle bunun için teşekkür eden bir idol hiç görmemiştim~~ Bu gerçekten etkileyici~~ EXO'nun lideri gerçekten muhteşem(Ben başka bir grubun hayranıyım) [+34; -0] Bu biraz konunun dışında olabilir ama onları Knowing Brothers'da izledikten sonra onların hayranı olduğumu düşünüyorum. Başlangıçta Suho öncülüğünde grup selamlamalarını yaptıklarında bu diğer idollerin de yaptığı bir şey olmasına rağmen bir şekilde Suho'nun yaptığını görmek bana onun mükemmel liderlik yeteneklerine sahip olduğunu düşündürdü.ㅋㅋㅋㅋ Neden böyle hissettiğimi ben de bilmiyorum... Ayrıca EXO üyeleri aileymiş gibi hissettiriyorlar? Birlikte çalışan arkadaşlardan ziyade, onlar birbirlerine karşı güçlü inançları olan bir aile gibiler, birbirlerinden uzakken bağları çok kuvvetli ama bir aradalarken herkes birbiriyle konuşmaya gerek bile olmadan kendi işini yapıyor, böyle bir duygu... Herneyse, onların bu yönünü gerçekten sevdim... Eğer onlar hayranlarını gerçekten bu kadar seviyorlarsa benim de o hayranların arasına katılmamam için bir nedenim yok.. [+25; -0] EXO üyelerinin bu kadar masum olabilmesinde liderin etken faktör olduğuna inanıyorum ㅋㅋㅋ [+22; -0] Hayatımın EXO'suz halini hayal bile edemiyorum... Ve liderimiz bunların hepsinin merkezinde yer alıyor... [+22; -0] Hayranlar çok mutlu olmalılar, çok kıskandım.. [+21; 0] Böyle birini nasıl sevmezsiniz ki

"Bugün de EXO-L sayesinde mutluyum. Çünkü sizi sevebiliyorum."

[+17; -0] Hayranlar bu çabalarının görülmesine çok mutlu olmalılar. Gerçekten duygulanmışlardır [+14; -0] Çıkışlarından şu ana kadar, Suho daima dimdik kalmaya devam etti.. Üyelerin hiçbir problemle karşılaşmamalarından emin olmada büyük bir rol oynadı ve hayranlarının kalplerini de çok iyi biliyor. Doğrusu, o kadar çok sasaeng hayran olunca insanın normal hayranlara karşı bir uzaklık geliştirmesi ve travma hissetmesi normal olurdu ama onlar hayranlarına karşı daima sevgi dolular. ㅋㅋㅋ Ayrıca onlar her bir adımda onları destekliyorlar. Ben EXO-L değilim ama bu kadar uzun bir yorum yazmamın nedeni bunu hak ediyor olmaları. Umarım onlar çok uzun zaman boyunca sahnede kalırlar [+11; -0] Chanyeol: "Öleceğim güne kadar bedenimin üstünde kalacaksınız" EXO'nun hayranlarına karşı olan sevgisinin gerçek bir sevgi olduğunu bilmiyor musunuz... ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Hadi hep beraber mutlu olalım

[+11; -0] EXO hakkında çok fazla şey bilmiyordum ama Radio Star bölümleri tekrar yayınlanırken izledim ve onların çok uzun zaman boyunca devam edebileceklerini düşünüyorum.

627 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page