top of page

[PANN/NAVER] EXO - Knowing Brothers Bölümü İzleyici Reytingleri


Love Shot döneminde de izleyici reytinleri %5'di çünkü onları izlemek çok ilginç. Onların izleyici reytinleri erkek idoller arasında gerçekten yüksek.

[PANN] EXO'nun Knowing Brothers'daki İzleyici Reytingleri ㄷㄷㄷ

Beğeni:[+223; -28] [+44; -2] Erkek idollerin %5 reyting alması gerçekten zor çünkü erkek idollerde şov reytingleri düşüyor. Ama EXO'nun Knowing Brothers bölümünde reytingler ortalamanın üzerinde kalmayı sürdürdü. [+33; -2] Dünkü bölüm gerçekten en iyisiydi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+19; -1] Ben başka bir grubun hayranıyım ama dünkü bölümü izledim çünkü EXO bu şova son çıktığında gerçekten ilgi çekiciydi.^^ Neredeyse bir Eri(EXO-L) olacağımı düşündüm [+10; -0] Knowing Brothers'da genelde aktörlerin katıldıkları bölümleri izlerim. İzlediğim birkaç erkek idol bölümlerinin arasında 2.kez EXO'nun gerçekten ilgi çekici olduğunu düşündüm. Onlar çok rahatlardı ve reaksiyon göstermede de iyiler. Büyük bir gruplar ama tüm üyelerin iyi bir şov kabiliyetleri var ve ortamın atmosferini devam ettirmede çok iyiler ㅋㅋㅋㅋ Bu şova 3. kez konuk olacaklarını duyduğumda "Huh, yine mi konuk oluyorlar" değil "Oh, şova yeniden katılıyorlarmış. Kesinlikle izlemeliyim" diye düşündüm. [+4; -0] Başka bir grubun hayranı olmama rağmen bölümü izlemekten gerçekten keyif aldımㅋㅋㅋㅋㅋBabam genelde Knowing Brothers'da erkek idollerin konuk olduğu bölümleri izlemez ama o da EXO'nun bölümünü izledi. [+3; -0] Hayranları değilim ama bölümü "İç çamaşırının içinde, 2 kelime" sayesinde izledim [+2; -0] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Bir kez daha EXO'nun ne kadar popüler olduğunu hatırladım

_____________

[NAVER] EXO'nun Knowing Brothers Eğlence Okuluna 3. Nakli, %5,3'lük İzleyici Reytingi İle 1. Sırada Olmaları Onların Şov yeteneklerini Kanıtlıyor

[+752; -5] Dünkü bölüm gerçekten etkileyiciydi. ㅋㅋㅋㅋ Gözümden yaşlar gelene kadar gülmeyeli uzun zaman olmuştuㅋㅋㅋㅋ [+539; -5] Karnım yırtılacak sandım. O kadar komikti ki izlemeye devam etmek istedim...Kai'nin yanlış cevabı verdiği halde çok neşeli olması çok komikti ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cevabın yanlış olduğunu bile bilmiyorduㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+481; -4] Bölümü ailemle beraber izledim, çok komikti ve hepimiz gülmekten öleceğiz sandık. Başından sonuna ilgi çekiciydi, bu tekrar izlemek istememe sebep oluyor. [+379; -4] Sizi seviyorum EXO. Lütfen eğlence şovlarına daha sık çıkın. [+319; -4] Gülerken karnımı tutuyordum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Dünkü bölüm inanılmaz ilgi çekiciydi [+40; -2] Ben başka bir grubun hayranıyım ama insan olarak....Baekhyun'un gerçekten sevimli olduğunu düşünüyorum.. [+31; -0] EXO gerçekten güçlü ㅠㅠ Bölüm çok ilginçti ve izlemeye devam etmek istedim. EXO gerçekten çok etkileyici ㅠㅠㅠ [+30; -0] Dün EXO elinden geleni ardına koymadı ㅋㅋㅋ Aşırı komiklerdi [+20; -0] Kai gerçekten komiktiㅋㅋㅋ Ölü kuş, ölü adam, iç çamaşırın içi, sinekler etrafta uçuşuyor- bu kısımlar aşırı komikti ㅋㅋㅋㅋ Tekrar izlemek istiyorum, oyun kısmı çok sevimliydi

105 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page