top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[NAVER] EXO Chen ‘Aide’ Dizisi İÇin OST Söylüyor


[NAVER] EXO Chen & Kim Jaehwan ‘Aide' dramasının OST’sinde yer alıyor drama OST.. (OST) için sıraya dizildi.

(Sadece Chen ile ilgili yorumlar)

[+945; -26] Dinlemeye - güvendiğim Chen! Bu OST için oldukça fazla beklentilerim var! Nisan’dan bu yana (her ay) Chen’in sesini dinleyebildiğim için memnunum.

[+819; -27] Dinlemeye - güvendiğim Chen! Chen’in söylediği OST’ler daima dizinin atmosferine uyum sağlıyor, bu şarkıda da aynısının olacağına eminim! Bunu merakla bekliyorum. Bu diziyi sabırsızlıkla bekliyorum, çünkü gerçekten Chen’in sesini dinlemek istiyorum.

[+713; -7] Dinlemeye - güvendiğim Chen, yatıştırıcı ses Chen!! Şimdiden OST’u merakla bekliyorum. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

[+660] Dinlemeden dahi şimdiden bir şaheser olduğunu anlarsınız ㅠㅠㅠㅠ Sizlere gerçek duygusal yanlarını göstereceğim. Hem Chen hem de Kim Jaehwan’ı dört gözle bekliyorum ㅠㅠㅠ “Aide” dizisi büyük bir başarı elde etsin.

[+390] Chen’in sesinin çok yumuşak, parlak ve unut dolu olduğu anlar fazlasıyla var ama yine de ‘Rainfull’ın nasıl bir ruh halinde olacağını cidden merak ediyorum. Yine de izlemek istediğim bir dizi ve ‘Aide’ OST’nun bir parçası olan Chen hakkındaki haberleri izlemem gerektiğini düşünüyorum.

[+320] Aylık Kim Jongdae! EXO Chen’den beklenildiği gibi.

[+241; -6] Aylık-sayı Chen!! Bunu bekliyordum~

[+211; -3] Dinlemeye güvendim Chen’in OST’u!!! Dizinin ve Jongdaen’in OST’unun büyük bir başarı elde etmesini umuyorum.~!

[+203] Aylık Kim Jongdae, bu kez Haziran’da geliyor. ㅠㅠㅠㅠ Bu OST’un Chen’in şarkısı olduğuna inanıyorum.

[+163; -3] Chen'in OST’leri gerçekten de dizilerle iyi uyum sağlıyor.. ㅠㅠㅠㅠ Şifa veren sesi en iyisi.

[+142; -2] Chen, dinlemeye güvendiğim bir OST prensi ㅠㅠㅠㅠㅠ

[+113; -2] Dinlemeye - güvendiğim Chen... OST Prensi

[+83; -0] Şimdiden merakla beklemeye başladım. Chen ve Kim Jaehwan, bu dizi şu an itibariyle inanılmaz!

[+58] EXO Chen’in bütün şarkılarını severim! Oh, bu dizi OST’u merakla bekliyorum.

[+28] Güvenerek dinlediğimiz Chen. Bu yıl çoktan Chen’in ayı. Her aya bir şarkı yayınlamasını seviyorum. Chen’in dizilerde söylediği tüm OST’lerin mükemmel olduğu bilimsel olarak kanıtlandı!

[+26] Güvenerek dinlediğim OST Prensi Chen!! Chen’imiz bizim için gerçekten de çok sıkı çalışıyor. Dinlemeden bile, bu şarkının şaheser olduğunu söyleyebilirsiniz.

22 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page