top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[NAVER] SM “EXO Baekhyun solo albümünü hazırlıyor, Temmuz ayında yayınlanmasını bekliyoruz"


[NAVER] SM “EXO Baekhyun solo albümünü hazırlıyor, Temmuz ayında yayınlanmasını bekliyoruz”

[+570] Baekhyun'un solosunu sabırsızlıkla bekliyorum!!

[+546] Sabırsızlıkla bekliyorum. Her zaman tam buradayım - EXO-L

[+372] Baekhyun'un solosu şimdiden en iyisi

[+265] Baekhyun-ah!! Sen zaten 1 numarasın. Kulaklarım erimeye hazır.

[+234] Baekhyun-ah!! Sadece 1 numaralı yolarda yürüyelim.

[+25] Baekhyun-ah ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Bunu gerçekten bekliyordum ㅠㅠㅠ hwaiting

[+22] Baekhyun-ah!! hwaiting!! Seni daima destekliyorum!!

[+19] Dinlemeye güvenebileceğimiz Baekhyun!!

[+17] Umarım coverlarıyla değil, solo albümü ile daha fazla kişi Baekhyun'u tanır. Teşekkür ederim, Baekhyun-ah, bu şekilde geldiğin için minnettarım.

[+10] Daha fazla para kazanmak için bir nedenim var!! Baekhyun, sadece listelerin tepesindeki yollarda yürüyelim!!

🍑

[NAVER] SM “EXO Baekhyun, ilk solo albümünü Temmuz ortasında yayınlayacak… Çokça ilgi almasını umuyoruz”

[+260] Çokça ilgi için endişelenmeyin. Siz sadece albümünü yayınlamalısınız ㅠㅠ Seni seviyorum, Baekhyun-ah!

[+187] Hangi tarzı ve türü yapacağını görmek için sabırsızlanıyorum. Baekhyun-ah!! Baekhyun’un şarkıları zaten muhteşem. Ne demek istediğimi anladınız değil mi?

[+108] Biraz gürültü yapın!! Kyaaaa!!! Baekhyun-ahhhh

[+103] ㅠㅠㅠㅠ Sonunda Baekhyun'un solosu ㅠㅠㅠㅠ Kendime hakim olmalıyım.. Zaten şarkılarını seviyorum

[+85] Baekhyun'umuz sayesinde çok mutluyum!! Seni seviyorum

[+9] Kulaklarım şimdiden eriyor, Baekhyun-ah

[+6] Baekhyun’un, herkesin beklediği solo albümü geliyor. Baekhyun her zaman iyi iş çıkarıyor, bu yüzden onu sabırsızlıkla bekliyorum.

[+5] ㅠㅠㅠㅠ O zaten çokca ilgi alıyor… Baekhyun-ah, seni çok seviyorum!!!

[+3] Şimdiden muhteşem olacağını hissedebiliyorum.

[+2] Normalde Baekhyun'un sesini seviyorum ve şimdi yayınlayacağını söylüyor daebak

🍑🍑

[Instiz] SM nihayet yükselen solo erkek idolünü ortaya çıkardı

- Woah solo mu çıkaracak? Daebak sonunda

- Bu çocuk sonunda solo çıkarıyor… bu onaylandı mı?

- Heol geçtiğimiz yıldan beri bunu bekliyorum.

- Hangi tarzı yapacağını merak ediyorum.

- Baekhyun-nim'in sesini gerçekten çok seviyorum ㅠㅠ Onu sabırsızlıkla bekliyorum.

- Ses rengi favorim.

- Byun Baekhyun en iyisi!! Baekhyun-ah, seni bekliyorum!

- Erkek idoller arasında en çok onun solosunun sabırsızlıkla beklendiği doğru çünkü o şarkı söylüyor, dans ediyor, yetenekli ve hatta çok popüler. Umarım iyi bir şarkıyla gelir. Sabırsızlıkla bekliyorum.

- Neden solo çıkarmadığını merak ediyordum… Baekhyun'un şarkı söyleyişini seviyorum.

- 2 başlık şarkısı yayınlayabilir mi? Biri ballad olsun, biri de dans şarkısı. Bu sayede yetenekleri boşa harcanmayacak.

- Woah şarkısını kesin dinleyeceğim.

- Peki hangi tarzı deneyecek? O her şeye uyuyor.. dans şarkısı, ballad, tatlı, seksi şarkılar...

- Kyoong solosunu bekliyordum. SM-ah!! Lütfen ona iyi şarkılar seç sadece.

- Hangi konsepti denerse denesin, her halükarda onu kaldırabilir/ona uyar.

- Baekhyun-nim'in vokalini çok seviyorum.

- Yazımı Baekhyun-nim’in şarkılarıyla geçireceğim.

- Bahsettiğimiz kişi Baekhyun olduğundan, ne olursa olsun iyi iş çıkaracaktır.

- Sonunda!! Sana tüm iyi enerjilerimi ve desteğimi vereceğim.

- Woah Ben hayranı değilim ama onu destekleyeceğim.

- Baekhyun-ah, ölmeye hazırım!!

- Baekhyun-ssi, lütfen albüme 'Psycho''yu eklediğinden emin ol

- Ben başka bir grubun hayranıyım ama Baekhyun’un yeteneklerini ve sesini gerçekten seviyorum.

- Baekhyun-ah, sen sadece rahatça albümünü yayınla. Biz her şeyi yaparız.

- Lütfen çaylak şarkıcı Byun Baekhyun'u destekleyin!

- Çok iyi olacağını şimdiden hissedebiliyorum.

- Paracıklarım hazır. SM-ah, iyi iş çıkarman lazım!

- Hayranı değilim ama şimdiye kadar çıkardığı tüm şarkılarını seviyorum. Sabırsızlanıyorum!

- Baekhyun-ah, lütfen maaşımı al.

- Hadi birlikte hit yapalım!

- Bu daha şimdiden cennet.

- Woah o mutlaka dinlememiz gereken kişi, değil mi? Resmi solo haberini bekliyordum.

14 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page