top of page

[PANN] Elton John Kai'nin Gucci Fotoğrafını Beğendi


Gucci Kai'nin fotoğrafını genel Instagram hesabında paylaştı. Bunun kendisi bile başlı başına muhteşemken daha da iyisi Elton John bu fotoğrafı beğendi.

Bunun gerçekten benim bildiğim pop yıldızı Elton John olup olmadığını bile kontrol ettim ve gerçekten de oydu. ㄷㄷ

​[PANN] Elton John Kai'nin Fotoğrafını Beğendi ㄷㄷ

Beğeni: [+665; -75]

[+147; -14] Kai'nin Gucci Vogue fotoğraf çekimi Weibo gerçek zamanlı arananlar arasında 1.1 milyon aranmaya ulaştı. Bunun sebebi o ve Gucci'nin mükemmel bir eşleşme olması ve onun bu fotoğraf çekiminde mükemmel görünmesi

[+140; -18] Fotoğrafı beğenmiş ㅇㅇ Çünkü Kai çekici ve benzersiz bir yakışıklılığa sahip, onun yakın çekimleri her daim derin bir etki bırakıyor. Bu yüzden Gucci onu temsilcisi olarak seçti ve moda endüstrisi onu seviyor. Bu Kai'nin Vogue Temmuz sayısından

[+119; -17] Gerçekten mi?.. Elton John'un filmi Rocket Man'i daha yeni izledim.. Aynı Elton John Kai'nin fotoğrafını mı beğendi? Muhteşem

[+47; -2] Keuu ㅠㅠ EXO Kai'nin klası

[+41; -0] Gucci temsilcisi SüperStar Kim Kai inanılmaz havalı ㅠㅠㅠㅠ

[+40; -1] Kai Gucci temsilcisi oldu olalı onun tüm fotoğraf çekimlerini çok seviyorum ve topluyorum. Modayı seven insanlar Kai'nin iyi davranışları, orantılı bir vücudu olduğunu ve olağanüstü bir model olduğunu biliyorlar

[+35; -0] Top Modeller Soojoo ve Jung Hoyeon da onun resimlerini beğendi, muhteşem ㅋㅋㅋ

[+34; -1] O sadece yanınızdan geçip gitse de onun yakışıklı olduğunu söyleyebilirsiniz

[+34; -2] Amerika'da yaşıyorum ve burada K-Pop'u seven herkes Kai'yi de seviyor. Elton John'un olayıysa beni birazcık şaşırttı ㅋㅋㅋ O kesinlikle yabancıları çeken bir auraya sahip? Ayrıca oldukça seksi bir görünüşü de var. [+30; -1] Gucci'nin Kai'yi neden bu kadar çok sevdiğini anlayabiliyorum... O onların aradığı auraya kesinlikle uyuyor

[+28; -1] Gucci Prensi ㅠㅠ

41 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page