top of page

[NAVER] EXO Baekhyun Sketchbook Programına Çıkacak...Solo Promosyonlarının İlk Haftası Başlıyor


[+205] Baekhyun'un solo albümü için ilk aktivitesi Sketchbook olacak. Onun performansını görmek için ölüp bitiyorum

[+122] Aman Tanrım, bu haberi çok sevdim. Baekhyun Fighting!

[+91] Ah bunu bir an önce görmek için sabırsızlanıyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ

[+69] Woah müthiş

[+68] Huhu Baekhyun Sketchbook'a konuk oluyor ㅠㅠㅠ

[+8] Baekhyun'un canlı performans sergilediğini görebileceğim için çok mutluyumㅠㅠㅠㅠㅠ

[+5] Baekhyun'un ilk solo aktivitesi Sketchbook ㅠㅠㅠㅠㅠBunu çok sevdim

[+4] Baekhyun'un solo aktivitelerini görmek için sabırsızlanıyorum

[+4] Yani Sketchbook'a çıkıyor... Baekhyun'un solosunda muhteşem sesleri duyabileceğim

[+3] Baekhyun'un ilk solo aktivitesi Yoo Heeyeol's Sketchbook şovu...Büyük beklentilerim var ve onun bize hangi mükemmel performanslarını sergileyeceğini görmek için sabırsızlanıyorum

17 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page