top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[INSTIZ] Fandoma Katılmanızı Sağlayan Şarkı Hangisiydi

Hayran: Benim için bu Growl'du~ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[INSTIZ] Hangi Şarkı Fandoma Katılmanızı Sağladı???

- MAMA'dan sonraki verdikleri arada Angel'ı dinlediğimde hayranları oldum - Closer To You~ - What Is Love >> Wow... Bu şarkıyı dinleyeli uzun zaman oldu - Baby Don't Cry >> Sadece konseri düşünebiliyorum... ㅋㅋㅋㅋ - Miracles In December - Let Out The Beast ^^;; >> Let Out The Beast ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ Bunu seviyorum~ - What Is Love sayesinde hayranları oldum ama MAMA tam bir başyapıt

>> Ben de Growl yerine MAMA'ya kapılanlardanım - Baby Don't Cry şarkısının rap kısmı - Wolf.... Awoo... Ah saranghaeyo! - Baekhyun Weekly Idol'de Wolf ile aegyo yaptığında... >> Bu Weekly Idol bölümünü tekrar izlemeliyim ㅋㅋㅋㅋ - Don't Go - Power... Bu şarkının canlı performansını gördüğümde hayranları oldum - Eureurong eureurong eureurong dae (Growl) - Tempo - Love Love Love... - Chogiwa (Wolf)~~ - Çıkış teeaserlarında My Lady'yi duyduğumda ㅜㅜ Kai gerçekten çok güzel dans ederken, Kyungsoo... ses rengi prensi... size banka hesabımdaki tüm parayı vereceğim

- My Lady - Fandoma Showtime sayesinde katıldım... Lucky'yi gerçekten çok sevdim bu yüzden de fandoma katıldım ㅠㅠㅠㅠㅠ "Ne kadar da şanslıyız ki aynı ülkede doğmuşuz aynı dili konuşuyoruz" (şarkı sözü) ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ - Bu benim için Touch It'ti - Love Shot döneminde Monster'ı duyduğumda katıldım - Black Pearl - Wolf dönemi sonrası ve Growl'dan önce - Overdose~ - Into Your World~ - Don't Go!!! Şarkıyı ilk dinleyişimde ne yaptığımı hatırlamıyorum ama duyar duymaz fandoma katıldım... ㅠㅠㅠ - First Snow - Benim için de Growl'du ㅋㅋㅋ ilk müzik şovu performanslarının hemen ardından fandoma katıldım

19 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page