top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[THEQOO] Kai'nin Konserdeki Geçici Dövmeleri


"2019 EXO konseri. Kai'nin babasının çizimlerine dayanarak tasarlanmıştır." Dövmeci tarafından son hali verilen Kai'nin babasının çizimleri ㄷㄷㄷ

[THEQOO] Kai'nin Konserdeki Geçici Dövmeleri

- Woah Playground Tattoo ㅋㅋㅋㅋㅋ Onlar zaten çok yoğun bir dövmeci şimdi daha da yoğun olacaklar - Wow babasının işini merak ettim - Kai'nin Instagram yayınını izledim ve babasının çizimlerinin orijinali daha da havalı - Bunlar geçici dövmeler mi? Gerçek değiller mi? - Babası... Jongin ah, o seninle çok gurur duyardıㅠㅠㅠㅠㅠ - Onun babası sanatçı mıydı? - Kai çok havalı... Babasının çizimlerini hayranlarla paylamak istediği için dövme yaptırmış ㅠㅠ Çok emek verdin ㅠㅠ - Babası bunu görse çok mutlu olurdu, Kai çok havalı - O torunları için bir hikaye kitabı hazırlamak istediği için bu çizimleri yapmış ㅠㅠㅠㅠㅠ - Orijinal çizimlerin nasıl göründüğünü merak ediyorum

- Aigooo ㅜㅜ - Neden ağlıyorum... ㅠㅠㅠ Jongin ah, sen çok etkileyicisin

- Bu çok anlamlı. O babasının çizimlerini vücuduna dövme yaptırdı ve bir stadyum dolusu insanın karşısında bunlarla performans sergiledi. Sanırım bu büyük tezahüratları ve alkışları babasıyla paylaşmak istedi. - Kai bunun üzücü bir şey olmadığını söyledi... Bunlar Kai'ye babasından kalan son çizimler. O bu çizimleri yapmış çünkü torunları için hikaye kitabı hazırlamak istiyormuş. Babasının hayali de bir sanatçı olmakmış. Kai'nin köprücük kemiklerinin üzerinde yazan dövme 'Here I Stand As A Man'(İşte Bir Adam Olarak Ayaktayım) babasının ona daha önceden söylediği "Önce biri ol" sözü için bir cevapmış... Kai'nin sahnedeki performansını izleyince ve ona bir şarkıcı olması için yardım eden babasını görünce, onunla daha fazla gurur duyuyorum ve onu daha çok desteklemek istiyorum

286 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page