top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[INSTIZ] Hangi EXO Üyesini Oppanız(Abiniz?!)/Erkek Arkadaşınız(Kankanız)/Sevgiliniz/Kocanız Olarak S

Hayran: Bu sıralama benim için Minseok - Baekhyun - Chanyeol - Kyungsoo olur

[INSTIZ] Hangi EXO Üyesini Oppanız(Abiniz?!)/Erkek Arkadaşınız(Kankanız)/Sevgiliniz/Kocanız Olarak Seçersiniz??

(Not: Orijinalinde yorum kısmında çok fazla cevap olduğu için tamamı Ingilizceye çevrilememiş >.<) - Minseok - Sehun - Baekhyun - Kyungsoo - Üyeleri Kocam/kocam/kocam/kocam olarak seçsem olmaz mı?

>> Yasalar buna izin vermiyor >> Biri buna yasaların izin vermediğini söylüyorㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ - Minseok - Baekhyun Chanyeol - Jongdae - Junmyeon - Wow hangi üyeyi seçsem diye o kadar uzun düşündüm kiㅋㅋㅋㅋㅋ Seçemedim ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Hepsini seviyorum ㅠㅠㅠ - Junmyeon - Baekhyun - Sehun - Jongin - Kyungsoo - Sehun - Chanyeol - Chanyeol - Baekhyun - Chanyeol - Junmyeon - Jongdae - Minseok - Jongin - Sehun - Baekhyun - Hepsi >> Bunu seçebilir miyim?'ㅅ' - Minseok - Baekhyun - Sehun - Chanyeol >> Sehun benim biasım ama kocam olarak Chanyeol'ü seçmek istiyorum 

>> Benimle aynı durumdasın  - EXO - EXO - EXO - EXO. Ben açgözlüyüm '^' - SuhoBaekhyuChanyeolKyungsooJonginSehunJongdaeMinseokXingie - SuhoBaekhyuChanyeolKyungsooJonginSehunJongdaeMinseokXingie - SuhoBaekhyuChanyeolKyungsooJonginSehunJongdaeMinseokXingie -SuhoBaekhyuChanyeolKyungsooJonginSehunJongdaeMinseokXingie >> Çok şey istiyorsun.. ㅎㅎ

- Junmyeon - Baekhyun - Chanyeol Minseok Jongdae - Chanyeol Minseok Jongdae - Ha... Seçemiyorum, şu an işkence çekiyormuş gibiyim

- Minseok - Baekhyun - Sehun - Kyungsoo >> Lütfen erkek kardeş seçeneğini de ekleyin ㅜㅅㅜ Jongin'i erkek kardeşim olarak seçmek istiyorum

- Bunu bu kadar ciddi bir şekilde düşündüğüm için kendimden nefret ediyorum  >> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Bunu ben de inanılmaz bir ciddiyetle düşündüm - Kyungoo - Baekhyun Chanyeol - Jongdae - Minseok >> İki arkadaşım olabilir sonuçta, değil miI ㅠㅠ - Kyungsoo - Baekhyun - Baekhyun - Baekhyun ^^,,, - Minseok - Chanyeol - Sehun - Baekhyun, ahh yanaklarım acıdı (çok fazla gülümsemekten)

- %100 kişiliklerini düşünerek seçiyorum: Minseok - Baekhyun - Sehun - Jongdae - erkek kardeş olarak da Jongin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Chanyeol - Baekhyun - Kyungsoo - Minseok. Hmm? Bunu yazdıktan sonra biasımın aralarında olmadığını fark ettimㅋㅋㅋㅋㅋ

- Jongdae - Chanyeol - Baekhyun - Baekhyun >> Bunu yazınca gördüm, eehh beagle line'ı seçmişim?(Chanyeol&Baekhyun&Chen) - Baekhyun Junmyeon Xing - Sehun Jongin Jongdae - Chanyeol Minseok - Kyungsoo ㅎㅎ - Minseok - 92'liler// diğer seçenekler için seçim yapamıyorum ㅠㅠ

88 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page