top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[NAVER] Chen'in Ekim'deki Solo Geri Dönüşü

[NAVER] EXO Chen Ekim'deki Yüksek Hızlı Geri Dönüşü

[+726; -5] Dinleyince hayal kırıklığına uğratmayacak Chen'in geri dönüşü ㅠㅠㅠ Bunun için büyük bir beklentim var!!! Şimdiden listelerde 1 numarada

[+468; -3] Dinlemeye güvenebileceğim Chen~~~ Şarkıyı duymak için sabırsızlanıyorum!!! [+392; -4] Chen'in Beautiful Goodbye'ıni çok keyif alarak dinliyorum, bu geri dönüşü de dört gözle bekliyorum [+371; -4] Jongdae ya, ben gelecekten geliyorum ve sana bu şarkının müthiş olacağını söylüyorum 

[+318; -3] Woah Chen sonunda geri dönüş yapıyor, şimdiden hiç şakası yok  [+48; -0] Muhteşem, Chen'in şarkılarını gerçekten çok seviyorum bu yüzden 2. albümü de sabırsızlıkla bekliyorumㅋㅋㅋㅋ Lütfen OST'lar da söyle [+26; -0] Chen! Beautiful Goodbye'ı sürekli dinliyorum ve yeni şarkını da merakla bekliyorum ღ'ᴗ'ღ Onun kendini ne kadar geliştirdiğini merak ediyorum,,, ㅠㅠ [+16; -0] Dinlemeye güvenebileceğim Chen ㅠㅠ Hadi Ekim'de de birbirimizi sevelim

21 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page