top of page

[NAVER] Knowing Brothers - EXO Bölümü


[NAVER] Knowing Brothers'tan EXO, Mükemmel Espriler +Kahkaha Patlamaları... "Eğlence Şovu İdollerinden Beklendiği Gibi"

[+3683; -45] EXO inanılmaz ilgi çekiciydiㅋㅋㅋㅋ Fısıldama oyunu çılgıncaydı ㅋㅋㅋㅋÖlü bir adam ㅋㅋㅋㅋ [+2263; -33] Bugünün Knowing Brothers bölümü efsane ilginçti ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+2046; -24] EXO eğlence şovlarında çok iyi ㅋㅋㅋㅋ Göbeğim düşecek zannettim ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+1357; -17] EXO'dan beklendiği gibi inanılmaz ilginçlerdi [+1266; -11] O kadar çok güldüm ki kış mevsiminde ter döktüm ㅠㅠㅠ [+395; -11] 'Ölü adam' ve 'Chwaa~~' beni gülmekten ağlattı resmenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBugünün komiklik seviyesi efsaneviydi ㅋㅋㅋㅋㅋ [+347; -6] EXO gerçekten çok nazik görünüyorㅋㅋㅋㅋ neden hepsi bu kadar masum [+308; -4] Kai gerçekten her şeyi yaptı.ㅋㅋㅋ "İç çamaşırın içinde, 2 kelime" kısmı yüzünden evim birbirine girdi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+301; -1] EXO ne zaman Knowing Brother'a çıksa, o bölüm efsanevi oluyor ㅋㅋㅋㅋ İç çamaşırın içinde, 2 kelime ㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ [+212; -1] EXO genellikle şovlara çıkmıyor ama çıktıklarında o bölüm efsane oluyor. ㅠㅠ Bu Knowing Brothers'a 3. konuk oluşları ve onların bu defa daha rahat ve daha da komik olduklarını fark edebildim

_____________

[NAVER] Knowing Brothers Yapımcısının Röportajından "EXO'ya şovumuza 3. kez konuk oldukları için teşekkür ederim. Kai beklentilerimizin bile ötesine geçti"

[+1617; -27] Kai'yi şovlarda daha sık görmek istiyorum!! O dün Knowing Brothers'da gerçekten ilgi çekiciydi! [+1569; -32] Kai gerçekten ㅋㅋㅋㅋ Knowing Brothers izlerken ailecek gülmekten oturma odasının yerlerinde yuvarlandıkㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+961; -17] Kai çok iyiydi ㅋㅋ Sahnede performans sergilerken görkemli bir karizma sunan Kai'nin sahne dışında bu kadar masum biri olduğunu görmek beni gerçekten çok şaşırttı. [+839; -16] Gerçekten de EXO'nun cazibelerinin bir sonu yok ㅎㅎLütfen grup olarak daha çok ve sık şova çıkın~~ [+421; -16] Sevimli ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ [+158; -2] Bu günlerde idollerin çok da hayranı olmamama rağmen geçmişte bir kez EXO'nun performansını izlemiştim ve beni gerçekten çok şaşırtan bir şey vardı. Üyelerin hepsinin nazik göründüğünü ve büyük popülaritelerine rağmen kendilerini beğenmiş ya da kibirli olmadıklarını görebiliyorum. Onların insanlara karşı bu kadar arkadaşça bir tutumları olduğunu görmek güzel.

[+104; -1] EXO'ya yakın zamanda hayran oldum ve üyeler yakın ilişkileri sayesinde birbirlerinin yanında gerçekten rahatlar. Onları izlemek içimi ısıtıyor. Umarım 9'u birlikte çok uzun zaman devam ederler [+103; -0] Kai gerçekten çok komikti ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋUmarım Kai'nin aslında kendinin ne kadar komik olduğunu fark edebileceği böyle birçok fırsatı olur!!

_____________

[NAVER] Suho Üyelerin Görünüşlerini Sıralıyor "1. Benim, 6. Chanyeol"

[+1060; -47] EXO üyelerinin hepsi yakışıklı~ [+889; -21] Bu önemli değil ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ İç çamaşırın içinde, 2 kelime ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Soğuk olduğunda, Ölü kişi! ㅋㅋㅋㅋ Kai-nim.. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ...Bu iyi mi? ㅋㅋㅋㅋ [+669; -29] ben gençken, haylaz karakterli kişileri severdim ㅋㅋㅋㅋ Ama büyüdükçe Suho gibi dik duran ve adil kişileri sevmeye başladım. [+595; -58] Bana göre Chen en yakışıklı olanları... [+146; -7] Sıralama yapmak anlamsız, hepsi çok yakışıklı

[+138; -3] Gerçekten hayranları değilim ama onları seviyorum. Onlar da kişisel olarak aslında ne kadar iyi göründüklerini biliyorlar mı? [+111; -1] Ben EXO'nun hayranı değilim ama onları şovda izledikten sonra gerçekten ilgi çekici olduklarını farkettim ㅋㅋㅋㅋ "Neden ölüp duruyorsun?" ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+89; -5] Ben başka bir grubun hayranıyım. Ama bugünkü bölüm beni gülmekten ağlattı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ "Ölü kuşun" ardından "Ölü biri" gerçekten komikti ㅋㅋㅋㅋ [+74; -1] Knowing Brothers'a erkek konuklar katıldığında genelde izlemem ama bu bölüm gerçekten komikti ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ [+72; -2] ben başka bir grubun hayranıyım ama EXO'nun gerçekten çok komik olduğunu düşünüyorum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Çok fazla güldüm. Umarım 2020'de de başarılı olmaya devam edersiniz!!! [+60; -3] EXO üyelerinin arasında yakışıklı sıralaması yapmanın bir anlamı var mı? Hepsi çok iyi görünüşlere sahip [+42; -1] İdollere karşı çok bir ilgim yok ama EXO için iyi duygularım var çünkü hepsi iyi kişiliklere sahip ve yakışıklılar ayrıca birbirleriyle iyi ilişkileri var. Özellikle Kai, onun soğuk/burnu havada biri olduğunu düşünüyordum ama o tam tersiymiş.

148 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page