top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[XIUMIN'den]


[XIUMIN’den]

Hmm! Hmm! Evrenin en güçlüsü olan EXO-L’ler~

Uzun zaman sonra sizi tekrar selamlamaya geldim ~ Ben EXO’dan Xiumin ~ Heo heo~

Üzgünüm… Farklı bir şekilde selam vermek istediğim için açgözlü davrandım.

(Ben tuhaf biri değilim)

Daha yeni bir selamlama düşüneceğim ve yazacağım!! ㅋ

EXO-L’lerimiz iyi, değil mi?

Beni merak ettiğinizi duydum?

Son zamanlarda bir şeyler için çok çalışıyorum.

Kesinlikle herkes için olan “Bir Şey” hazırlanıyor~

Hiç ortaya çıkmadığım için dinlendiğimi düşündünüz, değil mi?

Böyle düşünenlere “Kesinlikle böyle değil!” demek istiyorum!!!ㅋㅋㅋ

Bizim ne yaptığımızı her zaman merak ediyorsunuz, değil mi?

Neden size söyleyemiyoruz?

Sebebi!!! Eğer önceden söylersek hiçbir eğlencesi kalmaz…

Bu biraz eksik bir açıklama olsa da… Yine de bir strateji…

Biraz çocukça ama herkes zaten biliyor itme-çekme oyunu gibi.

Eğer herkes bizi beklerse biz de heyecanlanıyoruz…ㅋㅋㅋ

Herneyse! Bu yıl 2018 geçen seneden daha da yoğun olacak!!!

Buraya kadar ~ shhh!!!

Çok fazla yazdım ~

Doğrusu öncekine göre söyleyecek daha çok şeyim var! Fark ettiniz mi? ㅋㅋㅋ

Çıkışımın üzerinden çok fazla zaman geçtikten sonra Erilerle yakınlaşıp birçok güzel anıya sahip oldum ve şimdi sizinle daha rahat konuşuyorum.

Beni bugün olduğum hale getirdiğiniz için teşekkür ederim.♥

Lütfen gelecekte de bana göz kulak olun. Evrenin-En-Güçlüsü, Eriler ^^

Dürüst olmak gerekirse, bunu bir anda söylediğim için üzgünüm

Bu gönderiyi herkese bir haber vermek için paylaşıyorum, herkesin bana gönderdiği hediyeler hakkında!

Onları güzelce ve minnettarlıkla kullanıyorum, onlar sayesinde hiçbir eksiğim olmadan yaşıyorum.

Herkesin kalbi gibi olan samimiyetini düşünerek, her şeyi kabul etmek istiyorum!

Aigoo… Bunun hakkında ne yapmalıyım… Evde hiç yer kalmadı ㅜㅜ

Lafı gevelemeyip asıl konuya geliyorum!

Şu andan itibaren, sadece herkesin kalbini kabul edeceğim… hayır onları kabul etmek istiyorum ; ;

Doğrusu sevgi ve ilgiden daha iyi bir hediye olmadığını düşünüyorum

Maddi şeyler yerine bana karşı olan devamlı ve uzun süreli duygularınız konusunda açgözlüyüm!

Çok bencilim, değil mi…? Haha ; ;

Bunu nasıl söylemeliyim ki, kimse kırılmasın,

Sonuca çok fazla düşündükten sonra varabildim!

Herhangi biri değil EXO-L’lerimiz,

Kendim olarak sadece gerçekten nasıl hissettiğim konusunda dürüst davranmaya karar verdim.

Sonrasında sözler kolayca ortaya çıktı

Dürüstlüğümün sonucunda üzülen ya da kırılan birileri varsa

Gerçekten çok üzgünüm ㅜㅜ

Geçmiş ya da gelecekte EXO-L'e(Sevgisini&desteğini) nasıl geri ödeyeceğimi bulmak benim ödevim ama bu düşündüğümden daha zor...

Bu kesinlikle elimden gelenin en iyisini yaparak olmalı!!

Şu an için, iyi şeyler yapmak isteyen kalbim daha da büyüyor ~ Her alanda iyi işler çıkarabilmek için!! Küçük küçük adımlarla olsa da, size kesinlikle geliştiğimi göstereceğim!

Daha da yakışıklı olmamı sağlayacağım ki herkesin ilgisini çekebileyim ^^

Şimdi 29 oldum!

Şu an 20. yaşlarımın sonunda olduğum için her şeyimle çalışacağım!

Herkes hazır olsun ㅋㅋㅋ

Enerjim düşebileceği için sağlığıma kesinlikle dikkat etmeliyim ~haha ; ;

EXO'nun desteği olan EXO-L'ler sayesinde her zaman güzel şeyler görüyorum, güzel şeyler duyuyorum ve iyi başarılarla doluyum!!

2018'de diğer şeyler, dikkate almayın ve onlar hakkında endişelenmeyin

Hadi beraber gerçekten mutlu zaman geçirelim ~

Tekrar görüşeceğimiz zamana kadar ~ (Sizi çok bekletmeyeceğim)

Sizi seviyorum ♥

©baekbaecon

42 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

190326/ Xiumin'in Resmi Hesap Güncellemesi

Kelebeklerim, EXO-L'lere Herkes nasıl? Bugün için Xiumin sizin çiçeğiniz olmak istiyor >.< Çünkü...Bugün benim günüm~ Haha üzgünüm;; Bu günlerde EXO Ladder ve Sim For You(Heart For You) programlarını

bottom of page