top of page

[From. EXO] #EXO Çıkışının 6. Yıl Dönümü Özel Mesajı

#XIUMIN/#MINSEOK: Biz EXO çoktan 6 yaşına girdik! Zaman gerçekten çok hızlı geçiyor... Bu kadar zamanı EXO-L'imiz ile geçirdik! EXO olarak geçirdiğim 6 yıl için çok mutluyum! EXO-L, daha uzun çok uzun zaman boyunca mutlu kalalım! ♡

#SUHO/#JUNMYEON: EXO şimdiden 6 yaşında! Hepsi EXO-L sayesinde!! Bir 60 sene daha birlikte kalalım!!!

#LAY/#YIXING: 6 yıl gerçekten hızlı geçti. Herkes çok çalıştı. Her zaman EXO'yu desteklediğiniz için teşekkürler. (Aşağıdaki kısım) Ve. Lütfen her zaman mutlu olun *Mesajını hem Çince hem de Korece yazmış.♥

#BAEKHYUN: 6. Yıl Dönümü!! Çok uzun zamandır birlikteymişiz gibi görünüyoruz ama! Önümüzde hala uzun bir yol var!!! Hadi uzun çok uzun zaman boyunca beraber kalalım!!! Erilerimiz!!! Sizi seviyorum ve lütfen her zaman mutlu ve sağlıklı kalın!!♡

#CHEN/#JONGDAE: Biz EXO 6 yaşına girdik. Bu kadar uzun zamanı beraber geçirmemiz gerçekten mükemmel hissettiriyor. Daha uzun çok uzun zaman boyunca beraber olalım. Gelecekte de birbirimize dikkat edelim♡ Sizi seviyorum♡

#CHANYEOL: 2018, 8 Nisan! EXO doğalı 6 yıl oldu, zaman çabucak geçti! Bunu kutlamak için 20180408 ile 8 mısralı bir şiir yazacağım.

2- 8 Nisan 2018 günü

0-EXO'yu sonsuza kadar sevecek herkes için

1- 1000 yıl geçse bile

8- Benim kalbim hala zıplayacak

0- sonsuza kadar... sadece buraya kadar yapıyorum...

#DO (D.O)/#KYUNGSOO: (Biz) 6 yaşındayız. Mutlu Yıllar!

#KAI/#JONGIN: Merhaba, Ben EXO KAI. 4.8 özel bir gün, değil mi? Bizim çıkış günümüz. Çoktan 6 yıl geçti. O zamanı düşünmek beni hala gerginleştiriyor ama aynı zamanda gülümsüyorum da. O zamandan bu yana beraber kaderimiz yazılmaya başladı ve hala yazılmaya devam ediyor. Sizin hepinizle tanışabilmek benim şansım. Gelecekte, lütfen benimle ilgilenmeye devam edin.~! ♡

#SEHUN: Çoktan 6. yıl dönümümüz oldu... Gerçekten çok mutluyum. Gerçekten çok minnettarım. İlerde de daha mutlu anları paylaşıp beraber eğlenceli zaman geçirebilirsek mükemmel olur. Her zaman minnettarım, EXO-L. ♡

©BUNNYMYEON, qtpiebyunbaek, aegyeool, baekfiring

36 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

190326/ Xiumin'in Resmi Hesap Güncellemesi

Kelebeklerim, EXO-L'lere Herkes nasıl? Bugün için Xiumin sizin çiçeğiniz olmak istiyor >.< Çünkü...Bugün benim günüm~ Haha üzgünüm;; Bu günlerde EXO Ladder ve Sim For You(Heart For You) programlarını

[XIUMIN'den]

bottom of page