top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

190326/ Xiumin'in Resmi Hesap Güncellemesi

Kelebeklerim, EXO-L'lere

Herkes nasıl? Bugün için Xiumin sizin çiçeğiniz olmak istiyor >.<

Çünkü...Bugün benim günüm~ Haha üzgünüm;; Bu günlerde EXO Ladder ve Sim For You(Heart For You) programlarını izliyor musunuz? Ben zevkle izliyorum~~ (Sim For You'da tek başıma olduğum için biraz hissediyorum)

Herneyse, size beni kutladığınız ve doğum günüm olduğunu anlamamı sağladığınız için teşekkür etmek istedim bu yüzden bu paylaşımı yaptım. Beni her sene sevdiğiniz ve değerli gördüğünüz için tüm kalbimle teşekkür ederim. Tabi ki de EXO-L'in beni doğum günüm olsun ya da olmasın her zaman sevdiğini biliyorum!!

Fark ettiniz mi? Başlığı neden böyle adlandırdığımı!! Bunun sebebi EXO-L ve EXO'nun kelebek ve çiçekler gibi bir ilişkiye sahip olduğunu hissetmem~ EXO-L kelebek ve EXO çiçek, kelebek ve çiçek simbiyotik(ortak-birlikte) bir yaşama sahip, değil mi? Birbirimiz olmadan yaşayamayız! Benim dileğim bu kelebek ve çiçeğinki gibi olan güzel ilişkiye devam edebilmek~

Çok mu hikaye gibi ve duygusal oldu? Muhtemelen bunun sebebi dünyada görmek ve öğrenmek için birçok şey varmış gibi hissetmemdir.

Ayrıca, EXO-L'lerimiz! Bilip bilmediğinizden emin değilim ama size her zaman teşekkür etmek ve kişisel olarak sizi asla kaybetmemek istiyorum~

Aynı şeyi mi düşünüyoruz? Öyleyse biz biriz!!!

Bugün size mutlu bir gün geçirmenizi diliyorum~

Hadi yakın zamanda eğlenelim!!

İyi geceler Erilerimiz ♥

Not: Chen, gerçekten de Nisan'dan sonra ayrılacak mıyız?

©ElsaWorldwide

12 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

[XIUMIN'den]

bottom of page