top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

180325~ Xiumin EXO-L Site Güncellemesi


Merhaba EXO-L!! Ben Xiumin!!Ve bu samimi, basit ve havalı bir giriş yapmaya çalışmam;; üzgünüm..

Ama, bugün benim doğum günüm olduğu için lütfen beni en derin anlayışlılığınız ile sevmeye devam edin^^

Haha;;

Ah! Bu gönderiyi sadece doğum günümü kutlamak için paylaşmıyorum.

(Dünyadaki en utanç verici şey kendi doğum günümü kendi ağzımla söylemek ㅠㅠ)

Ben sadece... hepinize ne kadar çok minnettar olduğumu göstermek istemiştim

Bu yüzden cesaretimi toplayıp size mesaj yazmaya geldim~Doğum günüm sayesinde bugün biraz daha cesaretliyim-puff!!! ㅋㅋ

Yakında, sıcak ve bahar çiçekleri bizi selamlayacak millet!

Bu yıl, baharla beraber yaramazlar(?) da bizi selamlayacak ~

Yaramazlar ne? Size söylemeyeceğim~Kendiniz bulun! ㅋ

EXO-L'lerimiz, haftanın en sevdiğiniz günü hangisi?

Bu çok mu çocuksu bir soru??ㅋㅋ

Aslında bunu sizi mutlu etmek için sormuştum,

çünkü haftanın her günü sizin mutlu olmanızı istiyorum~

Sonuç olarak, EXO-L'in mutluluğu bizim de mutluluğumuzdur >.<

Çiçeklerin açtığı gün! Buluşmalar için mükemmel bir gün!

Sizin karşınıza çıkacağız~

O zaman EXO-Lerimizin de yüzünde çiçekler açacak, değil mi?

O gün için söz verip... bu ipucuyu bırakıyorum... hoşçakalın!!

[EXO'dan] Xiumin'den Bir Soru

"#1.Zorluk Seviyesi <99>

'CEOMXINOG-SCOBOXN'

#2. Zorluk Seviyesi <326>

(CH) (XIU-MIN) (EN) (XIU-1) (B) (MIN+1)

•CHEN=>21

•B=>04

•XIUMIN=>99"

(Eğer siz problemin çözümünü yapıp paylaşırsanız, bu kopya çekmek olur! Kendi aranızda paylaşmalısınız!)

Denetmen - Xiumin

*Minseok'un denklemlerinde sayılar ve harfleri doğru yerleştirirsek CBX geri dönüşünün 10 Nisan olacağını tahmin ediyoruz!!!

© @qtpiebyunbaek,byunificial

35 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

190326/ Xiumin'in Resmi Hesap Güncellemesi

Kelebeklerim, EXO-L'lere Herkes nasıl? Bugün için Xiumin sizin çiçeğiniz olmak istiyor >.< Çünkü...Bugün benim günüm~ Haha üzgünüm;; Bu günlerde EXO Ladder ve Sim For You(Heart For You) programlarını

[XIUMIN'den]

bottom of page