top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

[181210] Kyungsoo'nun Gün İçinde Çeşitli Haber Sitelerine Verdiği Röportajların Derlemesi

[181210] Kyungsoo'nun Bugün Çeşitli Haber Sitelerine Verdiği Röportajların Derlemesi Doh Kyungsoo: "100 Days My Prince"--> "Swing Kids",ailem çok sevdiğinden ağladı.

10 Aralık sabahında, Seul Juro-gu Samcheong-dong'daki bir kafede,şuanda "Swing Kids" filminin promosyonunu yapan Doh Kyungsoo "100 Days My Prince bittikten sonra onu hissettim" diyerek popülaritesi hakkında konuştu. “Programım dolu olduğu için sokaklarda yürümeye hiç vaktim olmadı. Ama imzamın istendiği çok durum yaşadım ve ben önceden genellikle imza alacak kişinin adını yazıyordum,son zamanlarda imza isteyen çok fazla anne vardı. Yaşlarını sorduğumda,45 yaşında olanlar ve 50 yaşın üzerinde olan insanları gördüm. Bu insanları görmek popülaritemin arttığını hissetmeme neden oldu. Yani şuanda sadece basitçe isimlerini yazamıyorum,bunun üzerine çok düşündüm ve sonuna bir "anne" kelimesi eklemeye karar verdim. Bu tarz değişen şeyler var,ve anne jenerasyonunun da şuanda beni tanıdığını hissediyorum." Ailesinin tepkisi sorulduğunda, "Ailem çok gurur duyuyor. Geçenlerde Swing Kids'in VIP galasına geldiler ve onu ağlayacak kadar çok sevdiler. Filmi çok sevdiklerini söylediler. Ailemin gurur duyabileceği bir evlat olmayı istediğimi düşünüp duruyorum. Dün evime gittim,ve genellikle aile toplantılarına katılamıyorum ama yıl sonu olduğu için birkaç sefer gidebileceğim söylendi. Bu zamanda ailem 100 Days My Prince hakkında konuşmak istediler ve bunu öğrendiklerinde onların oğulları ile gurur duyduğunu hissettim." Doh Kyungsoo "Sıklıkla Jo Insung ve Lee Kwangsoo ile görüşüyor,açık tartışmalar yapıyor ve problemler hakkında birbirimize danışıyoruz"

Oyunculuk hakkında endişelerini kiminle paylaştığı sorulduğunda, "Bu tarz konuları sık sık buluştuğum Jo Insung,Lee Kwangsoo,Bae Sungwoo ve Cha Taehyun gibi hyunglar ile konuşuyorum. Onların paylaştığı hayat hikayelerini dinliyorum,biz ayrıca bol bol konuşup tecrübelerimizi de paylaşıyoruz. Senaryolarımızı göstermekten ziyade birbirimizin işlerini izliyoruz ve 'Bu iyi,iyi iş çıkardın" gibi şeyler söylüyoruz birbirimize. Geçenlerde, bana 'Şimdi senin bize bir yemek ısmarlamanın vakti geldi.' dediler." Devamında Kyungsoo, "Hyungların bana çok destek olduklarını ve filmlerimi izleyerek ve senaryomu okuyarak beni değerlendirdiklerini de hissediyorum." "Swing Kids" Doh Kyungsoo 'Sinemada Song Kangho kıdemlim ve Ha Jungwoo kıdemlim ile yarışmak...ne yapmalıyım' Filmi "Swing Kids"in sinemada Song Kangho ve Ha Jungwoo'nun filmleri ile yarış halinde olması konusunda, 'Ne yapmalıyım bilmiyorum. Nasıl olur da filmim çok saygı duyduğum kıdemlilerimin filmi ile yan yana vizyona girer,ne yapmalıyım bilmiyorum. Sonuç ne olur bilmiyorum ama filmi izlemeye gelen insanlardan iyi bir film olduğunu duyarsam mutlu olacağım." Doh Kyungsoo "'With God' ile 10 Milyon İzlenme, unutulmayacak en iyi tecrübe"

"With God" film serisinin 10 Milyon izlenime ulaşması hakkında konuşurken, "Benim için,oldukça kıymetli bir proje. Bu film daha önce tecrübe etmediğim bir şeydi ve ayrıca bizim ülkemizde de böylesi yapılmamıştı. Projenin bütünü benim için cidden yeni bir tecrübe. Yönetmen Kim Yonghwa ile biraraya gelmenin harika bir tecrübe olduğunu düşünüyorum. "With God" hiçbir zaman unutmayacağım bir şey." Film serisinin 3. bölümü sorulduğunda, "Henüz yapılıp yapılmayacağını bilmiyorum. Bununla ilgili makale çıkar ve beni bunun için ararlarsa,ben kesinlikle onu yapacağım." Doh Kyungsoo "7 Yıldaki ilk EXO tatili...Chanyeol ile seyahat etmek konusunu düşünüyor" "Ne zaman dinleneceksin" diye sorulduğunda,"Bu benim de üzerine düşündüğüm bir şey. Ama yolda olan iyi haberlerim var. 7 yıl boyunca üyelerin ara verdiği ancak benim bir proje üzerinde çalışmam gereken çokça zaman oldu ama önümüzdeki Ocak ayında ben de dahil hepimiz bir ara vereceğiz. Nereye gideceğime ya da ne yapacağıma henüz karar vermedim. Boş zamanlarımda ne yapmalıyım diye düşünecek zamanım olmadı. Şimdi onu düşünmeye başladım. Chanyeol onunla seyahat etmemi önerdi ama nasıl olur bilmiyorum bu yüzden ona henüz bir cevap vermedim. Bu arayı nasıl tatmin edici bir şekilde harcayacağım konusunu hala düşünüyorum." EXO'daki rolü hakkında konuşurken, "Suho Hyung üyeleri koruyan ve onları bir düzene sokan kişi rolünü üstlendi ama ben de bunu çokça yapma eğiliminde olan bir insanım. Diğer üyeler de beni zor zamanlar yaşadığımda destekledi ve biz bunu birbirimiz için hep yaptık. Bence bu EXO'nun şimdiye kadar yakın kalabilmesinin sebebi." "Swing Kids" Doh Kyungsoo 'Büyük ölçekli bir filmde ilk kez bir başrol olarak yer almak... büyüdüğümü hissettiriyor'

"Benim bir filmde ilk kez bu kadar çok ekran sürem var dolayısıyla çok gergindim. Sürecin nasıl iyi gideceği konusunda çok endişeliydim. Yönetmen ve rol arkadaşlarım da bana çok yardımcı oldu. Bu şekilde daha sıkı çalışabildim ve daha başarılı oldum." Yönetmen Kang'ın,Kyungsoo'nun oyuncu secimi için ilk karşılaşmalarında tanışır tanışmaz kalbini nasıl çaldığını söylemesi sorulduğunda "Yönetmenin ilk buluşmamızda benim doğru kişi olduğumu düşündüğünü bilmiyordum. Bunun için minnettarım. Senaryo tamamiyle eğlenceli ve karakterin acımasız gerçekliğe rağmen tamamiyle tutkuyla dolu olmasını sevdim. Bir çok yeni tecrübe edindim,eğlenceli bir projeydi. Swing Kids dans topluluğu nasıl bir gelişim gösterdiyse kendimde de bunu hissettim. Eğlenceli tarafımı tamamiyle gösterebildiğimi bildiğim için mutlu bir şekilde oyunculuk yaptım." "Swing Kids" Doh Kyungsoo "Park Hyesoo ile olan gönül ilişkisi,üzücü olmasını sevdim." Aşk hikayesi için üzgün hissetmedim. Böyle olmasını sevmemin nedeni filmin bu şekilde Park Hyesoo ile aramızdaki gönül ilişkisi yerine daha çok tap dansı hakkındaki tutkuya odaklanmış olması." Doh Kyungsoo çekici gözleri ile bilinen bir aktör,bunun hakkında "Bunu söyleyen insanlara teşekkür ederim. Çekim setinde sahneye girebilmek adına konsantre olabilmek için elimden geleni yapıyorum. Oyunculuk yaparken,oyunculuk yeteneğimden yararlanmam gereken sahneler varken ayrıca rol arkadaşıma odaklanmak ve gözlerinin içine bakmam da gerekiyor." "Swing Kids" Doh Kyungsoo 'Askere gitmek bir zorunluluktur...asker rolü oynarken hiç baskı hissetmedim."

"With God"tan "Swing Kids"e, Doh Kyungsoo asker üniforması giymeye devam etti. Bunun hakkında konuşurken "Tabi ki askere gitmeliyim. Projelerim aracılığıyla asker karakterler ile karşılaştım. Bunun hakkında hiç baskı hissetmiyorum. Karakterin kişiliği üzerinde durmak hakkında düşünüyorum." Doh Kyungsoo "Şarkıcılığın ve oyunculuğun ikisini de seviyorum...hayatımın geri kalanı boyunca EXO'da olmak ve oyunculuk yapmak istiyorum." EXO üyelerinin VIP galaya geldiğini hatırlatınca,Kyungsoo "Doğrusu 7 üyenin hepsini biraraya getirmem kolay değildi ama onlar VIP galaya geldi ve filmi izlediler. Çok minnettarım. Grup chatimizde üyeler bana oldukça iltifat etti ve iyi iş çıkardığımı söylediler. Ertesi gün hepimiz başka bir program için tekrar biraraya geldik ve bana Kuzey Kore aksanında konuşmamı ve tap dansı öğrenmek istediklerini söylediler." Doh Kyungsoo, "Cart" filminden bu yana farklı tür ve karakterlere sürekli meydan okumasıyla ilgili olarak şunları söyledi "İlk olarak,belirli bir yelpazede film yapmak konusunda hiç hırsım yok. Proje veya karakterin türü farketmeksizin,hangi film türünde olduğunun önemi olmadan bana iyi uyan bir karekter oynamak istiyorum. Hedefim sahnede EXO'nun D.O.'su ve filmde karakterim olmak."

Bir şarkıcı ve aktör olarak hedefinin birbiriyle çatışma yaşayıp yaşamadığı sorulduğunda,"Şimdiye kadar,bunun asla çatıştığını düşünmüyorum. Şarkıcılık aktiviteleri yaptığımda bir şarkıcı olmaya odaklandığımı düşünüyorum. Ve oyunculuk yaptığımda, sadece oyunculuğa odaklanıyorum. Bu sebeple EXO ve oyunculuk aynı anda yapılabiliyor. Bir şarkıcı ve oyuncu olarak yapabileceğim her şeyi yapabilmeyi isterim. Şarkı söylemeyi ve aynı zamanda oyunculuk yapmayı sevdiğim için, yapabildiğim sürece hayatımın kalanı boyunca her ikisini de yaparım." Doh Kyungsoo "Boş zamanlarımda tap dansı pratiği yaptım, EXO üyeleri bunun gürültülü olduğunu söyledi." Bugün,Doh Kyungsoo yoğun programına rağmen nasıl dans pratiği yaptığından bahsetti. "Tap dansı değil ama başka bir sahne için dans ettiğimizde,pratik etmek için çok vaktimiz yoktu. Ancak ayaklarımı doğrudan yere vurarak tap dansı pratiği yapabildiğim için,pratik yapmak oldukça kolaydı. İlk başta gerçekten zordu,diğer oyunculardan farklı değildim Ancak bir EXO üyesi olarak da dans ettiğimden,diğer oyunculardan daha kolay öğrenebileceğimi düşünmüştüm,ama tap dansını ilk kez yaptığımda vücudum katılaştı. Filmde Kisoo dansta olağanüstü bir yetenek sergilediği için, EXO'nun dans pratiklerini yaparken aralarda tap dansı pratiği de yaptım. Pratik yaparken üyeler bunun çok gürültülü olduğunu söyledi. Ancak ben sadece pratik yapmaya devam ettim. Daha sonra üyeler filmi izledikten sonra cidden tap dansı öğrenmek istediklerini söylediler." Tap dansından sonra ikincil bir etki hissedip hissetmediği sorulduğunda,"Şimdi hala etkisini hissediyorum. Ayağım zemine değdiğinde tap dansı yapıyorum. Bu dansın ne kadar büyüleyici olduğunu gösteriyor. Film bittikten sonra hala boyle bir alışkanlığımın olması korkutucu." "Swing Kids" Doh Kyungsoo 'Saçımı kazımak,film için zorunlu bir seçimdi... Oldukça rahattı"

"Kişisel olarak filmin çok eğlenceli ve keyifli olduğunu düşünüyorum. Çekim yaparken nasıl bir şeye dönüşeceğini çok merak ediyordum ve yönetmen beklentimi çok iyi bir şekilde yapılan düzenleme ile karşıladığı için,bir kaç gözyaşı döktüm. Filmin 2. yarısında Roh Kisoo'nun abisi Roh Kijin yüzünden ağladım ve filmin sonunda çok fazla ağladım." Doh Kyungsoo, saçını kazıtmak ve Kuzey Kore aksanında konuşmanın filmdeki rolü için gerekli olması hakkında konuştu,"Roh Kisoo olmak için yapmak zorunda olduğum çok fazla şey vardı ve elbette bunların bazıları çok zordu ama karakterim için saçımı kazımak konusunda hiç tereddüt etmedim. Saçımı kazıttıktan sonra daha rahattım. Duş alırken daha rahattım ve hazırlık süresi de önemli ölçüde azalmıştı. Kuzey Kore aksanı konusunda ise, bunu çevremden duyma şansım olmadı ve bu konuda çok endişelendim. Fakat Kuzey Kore dili öğretmeni sayesinde hızlıca alıştım." "Swing Kids" Doh Kyungsoo ' Bir gün bir konserde solo olarak tap dansı sergileme gibi bir planım var.' “Henüz tap dansının cazibesinden çıkmadım. Ayaklarımı bilinçsizce yere vuruyorum. Ve bu alışkanlık kalacak gibi.” “İlk başta bilmiyordum, ama bir müzik aleti öğreniyor gibi hissediyorum. Ayağınızla davula vurur gibi." “Bir şarkıda dans ederken ritim oluşturduğumu,bir ton yarattığımı ya da tek bir performans sergilediğimi hissettim." "Pratik yaptığımda,ışıkları söndürdüm ve karanlıkta sadece bir ritim oluşturmaya ve tap dansına odaklandım" En son encore konseri sırasında, sizlere tap dansını göstermem gerektiğini düşündüm, ama film yayınlanmadan önceydi ve aynı zamanda bir drama çekerken de çok fazla zamanım yoktu. Bu yüzden gösteremedim. ” "Daha sonda bir şans olursa solo sahnemde tap dansı performansı yapacağım." 

"Tap dansı olmasaydı ve başka türde bir dans olsaydı muhtemelen pratik yapmaya zamanım olmayacaktı. Ama tap dansı ayağınız yere değdiği an pratik yapabileceğiniz bir dans. EXO'nun dans pratiklerinin aralarında aynı zamanda tap dansı pratiği yapıyordum. Bundan sonra EXO üyeleri, "Lütfen şu anda tap dansı ayakkabılarını çıkar" dedi (gülüyor), şu an hala tap dansının etkilerini hissediyorum. Ayaklarım yere dokunduğu an, bilinçsizce vurmaya başlayacağım. Cazibe dolu bir tür.” Yönetmen Kang göz ifadelerini oldukça takdir ediyor. Her işinde sahneyi kontrol için bakışlarını kullanıyor. Swing Kids'teki iç kargaşasını ifade etmek için derin ve toy görünen bir ifade kullanıyor. "Bir-çok insan gözlerimden bahsetti bunun için minnettarım. Oyunculuk yaparken diğerlerinin gözlerine bakmayı deniyorum,duruma tamamiyle kendimi sokmak için sıkı çalışıyorum. Yönetmen buz gibi gözlere sahip olduğumu söylüyor. Gözlerim babaminkilere benziyor. Ve yuvarlak yüz şeklim anneminki gibi." Doh Kyungsoo ayrıca geçenlerde Gummy'nin konserine gittiğini açıkladı ve ilk kez bilet almakla yüzleşti. "Daima bir performanscı oldum ama seyirci ayağında,sahnede favori şarkıcımın ne yaptığından çok şey öğrendim." 

"Gummy sunbaenimin şarkı söyleyişini duyduğumda kalbim hızlandı ve 'Ben de şarkı söylemek istiyorum' diye düşündüm." Sen de EXO aktivitelerinde şarkı söylemiyor musun diye sorulduğunda "Şarkı söylemeye bayılıyorum,ama sanırım istediğim tarzda müziği bestelemek,bir şarkı yazmak ve insanların bunu duymasını istiyorum. Bu günlerde bunun hakkında düşünüyorum." "Eğer şarkıcı ya da oyuncu olmasaydım,bir şef olurdum." "Çocukluğumdan beri eğlence sektöründe çalışmak istedim. Şarkı söylemeyi çok sevdim,canlandırmayı çok sevdim. Devamlı şarkı söyledim ve SM şirketine katıldım ve harika bir fırsat ile bir EXO üyesi olabildim." Duraksamaksızın, bir şarkıcı ya da oyuncu olmasa bir şef olmak istediğini söyledi. Doh Kyungsoo şöyle açıkladı, "Şarkıcılık ve oyunculuğun yanında en çok yemek yapmayı seviyorum. Eğer bir ünlü olmasaydım,bir şef olurdum. Yemek yemeye bayılıyorum ve yemek pişirirken mutlu hissediyorum." Doh Kyungsoo, EXO üyeleri ile birlikte yurtta yaşıyor ve "Doğrudan pişirip üyeler ile birlikte yerim. Annem yemek yapmada çok iyi,ondan çok şey öğrendim ve en güvendiğim yemeğim Soya Fasulyesi Soslu Güveç ve Uskumru Güveci. Bunları üyeler için yaptım. Ve değerlendirmeler kötü değildi...(güler)" Doh Kyungsoo New York'ta eski bir Broadway dansçısı olan Jared Grimes ile birlikte çalıştı. Onun danstan memnuniyeti için,Doh Kyungsoo "10 üzerinden 6 vereceğim çünkü çok fazla kişisel pişmanlığım var. Detaylar için pişman hissediyorum ve hareketleri biraz daha büyük yapmak isterdim." Dedi. Doh Kyungsoo ayrıca Jared Grimes hakkında konuştu, "Sahnede birlikte oynadık. Dans koreografisini o yapmamıştı. Ama o kadar iyiydi ki onun dansını izlemek bana çok yardımcı oldu. Vurguyu ayarlamada çok iyiydi. Benim 'Bende neden işe yaramadı?' diye düşünmeme sebep oldu. Ne kadar iyi olduğunu düşündüm. İletişim kurmakta zorlandım çünkü İngilizcem zayıf ama Hyesoo bunu yaptığı için birlikte çekim yapmaktan keyif aldık."

"Broadway'e giderseniz peki?" diye sorulduğunda Doh Kyungsoo,"Dans etme konusunda cesarete sahip değilim. Üyeler arasında dansta iyi olan kişi ben değilim. Benden ziyade,o Kai... Eğer şansım olursa,yurtdışında isler yapmak isterim. Son günlerde,İngilizce'ye sıkı çalışmam gerektiğini de düşünüyorum." "İlk görüşmeye hiçbir hazırlık yapmadan gittim.(güler) Müzikal aracılığıyla biraz biliyordum ama filmin tam olarak ne hakkında olduğunu bilmiyordum. Ilk görüşmede sadece yönetmen ile konuştum,bu yüzden benim hakkında ne düşündü bilmiyordum. İkinci görüşmeden önce senaryoyu okudum. İlk basta, sorumlulugu ve baskının hissini aldım. Bundan sonra çekimde cidden çok keyif aldım. Filmde hareketli yönlerimi en üst düzeye çıkarabilmek ve ifade edebilmek de harikaydı. Yönetmen beni çok iyi yönlendirdi.” Yönetmen Kang Hyungchul film promosyonlarında, nereye giderlerse gitsinler devamlı Kyungsoo'yu övüyor. Meşgul programına rağmen,Doh Kyungsoo karakter incelemesine odaklandı,bu yönetmenin onda bayıldığı şey. Doh Kyungsoo'ya göre ikisinin restoran ve yemek yapma konusundaki zevkleri de aynı. "Yönetmen karakter ile ilgili çok fazla para hazırladı. Bunu o zamandan çekilmiş fotoğrafların sayısına bakarak anladım. Yönetmen ile Roh Ki Soo karakteri hakkında da çok fazla konuştum. İlk başta Kuzey Korece konuşmuyordum. Çok fazla dinleme şansım olmadığı için Kuzey Kore'den gelen öğretmenden çok fazla ders aldım. Yapabildiğim kadar öğretmenin aksanını dinledim"

"Tap dansına çok fazla pratik yaptım. Programım sebebiyle Swing Kids'in grup pratiğini genellikle kaçırdım. EXO programlarının arasında bile pratik yaptım. Özellikle Modern Love sahnesini sevdim. Çekim yaparken bu sahne nasıl olacak diye merak ettim. Duzenlemesi bittiğinde ve şarkı eklendiğinde çok hoştu." "İdol ve aktör arasında bir ayırım yapmak istemiyorum. Bir şarkıcı olarak ve bir aktör olarak en iyi performansımı göstermek istiyorum. Yazarın hayal gücünü mümkün olduğunca televizyon ekranında ya da sinema ekranında gören insanlara aktarmak istiyorum." "Bir şarkıcı olarak beni sevenler için çok çalışmam gerektiğini düşünüyorum. Hırslı bir insanım (Güler)" "Zor değilse,bu bir yalandır. Bu durumda ben hiç bir şey yapamazdım. Alabildiğim kadar mutluluğu bulmaya çalıştım." "Bir yapım üzerinde çalıştığımda,daha önce açığa çıkmayan bir yönümü görmekten mutluluk duyuyorum. Sahnede, önümdeki hayranlar ile doğrudan iletişim kuruyorum. Sevdiğim birilerinin gözlerini görmek beni mutlu ediyor." Onun hakkında daha fazla şey öğrendim ve Roh Kisoo ile Doh Kyungsoo'nun birbirine benzediğini hissettim. Roh Kisoo da Doh Kyungsoo da dansı ve kendini sahnede ifade etmeyi seviyor. "Roh Ki Soo'nun tap dansına aşık olma şeklini benim oyunculuk ve sahne tutkuma benzettim. Bu yüzden onu aktarmak çok doğal gözüktü. Elbette,çok fazla kontrol altında tutulması gereken şey vardı ancak bunları biraz daha fazla aktarma konusunu düşündüm. Roh Kisoo aracılığıyla izleyiciye yapmak isteyip yapamadıkları şeyler konusunda enerji ve destek vermek istedim."

© dyororo_,serenadyo,doitlikethis123

161 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page