top of page
  • Yazarın fotoğrafıexotrky

KNTV ~Heart For You Röportajı #Xiumin

KNTV Röportajı

Xiumin "Heart For You" Bölümleri 31 Ağustostan İtibaren Japonya Kanalı KNTV'de Yayınlanmaya Başlayacak

Soru: Şimdi kendi evine taşındığına göre, yurtta üyelerle kalmak ile şimdi tek yaşamak arasında günlük hayatında değişen şeyler var mı?

Minseok: Evdeyken, sık sık etrafı düzenleyip temizliyorum, öncekinden daha çok etrafta koşuşturup duruyorum.

Soru: Evinde en çok dikkat ettiğin ya da sevdiğin kısımlar hangileri?

Minseok: Koltuk, yemek masası, yatak. Bunlar bir evde gerekli olan eşyalar ve sevdiğim tasarımları seçtiğim için sonunda en sevdiğim kısım bunlar oldu.

Soru: Ev partin sırasında D.O. ile beraber yemek yapıp üyeleri şaşırtmıştın. Bundan sonra hiç yemek yaptın mı? Yapmada iyi olduğun bir yemek var mı?

Minseok: O günden sonra bir daha yemek pişirmedim.(Gülmüş) Kendime en güvendiğim yemek hazır ramen.

Soru: İlkokuldan bu yana yakın olduğun arkadaşların Minsu ve Jaeho ile eğlenmek için ne yapardınız?

Minseok: Küçükken arkadaşlarımla futbol oynar ya da oyun oynamak için internet kafeye giderdim. Ayrıca karaokeye de giderdim. Küçük yaşlarındaki Xiumin ile şimdiki arasında çok bir fark yok. Sadece zaman geçti ama ben o zaman da şimdikiyle aynıydım.

Soru: Bu defa lezzetli yemeklerin olduğu bir Kore restoranına ve kafeye gittiniz. Bir dahaki sefere nereye gitmeyi denemek istersin?

Minseok: Japonya'daki Universal Studios! Son gittiğimde çok eğlenmiştim ve bir dahakine arkadaşlarımla gidip orada zaman geçirmek istiyorum.

Soru: EXO üyeleri ve çocukluk arkadaşlarınla beraber bir programda bulunmak sana nasıl hissettirdi?

Minseok: İlk başta üyelerimi ve arkadaşlarımı görünce, bu tuhaf bir sahneyi izlermiş gibiydi ama neyse ki herkes yakınlaştı, buna gerçekten minnettarım ve bizim için bu güzel bir anı oldu. Özellikle arkadaşlarım çok mutlu olmuştu ve onlar bu çekimin ardından EXO'yu daha da çok sevdiler.

Soru: Evden bir yere giderken arabanı kendin kullanıyorsun. Araba sürmeyi seviyor musun?

Minseok: Genellikle araba sürmek için çok fazla fırsatım olmuyor ama bunu gerçekten seviyorum.

Soru: Falcıya gittiğinizde Suho ile uyumuna baktırmıştın. Uyumuna baktırmak istediğin başka bir üye var mı? Eğer varsa bunun sebebi ne?

Minseok: D.O. var. Birbirimize çok benzediğimiz ve hiç benzemeyen yönlerimiz var bu yüzden uyumlu olup olmadığımızı öğrenmek istiyorum.

Soru: Falcıdan duydukların arasında seni en çok mutlu eden hangisiydi?

Minseok: Bu kısım yayınlanmadı ama "Bana yardım etmeye gönüllü olan insanları çekmeyle kutsandığımı" söyledi ve beni en çok mutlu eden buydu. Etrafımdaki insanların da aynı benim onları sevdiğim gibi beni sevdiklerini bilmekten dolayı mutluydum.

Soru: Programın hangi bölümünü herkesin izlemesi gerekiyor diye düşünüyorsun ve neden?

Minseok: Üyelerimle yaptığım ev partisi! Çünkü bunun ne kadar zor olduğunu herkese göstermek istiyorum.(Gülmüş)

Soru: Son olarak bu şovun yayınlanmasını bekleyen izleyiciler için bir mesaj bırak lütfen.

Minseok: Bu şovda Xiumin'in daha önce görülmemiş yönlerini gösterdim. Bu yönlerimi görünce hayranlarımın ve izleyicilerin ne düşüneceklerini görmek için sabırsızlanıyorum. Çekimler için gerçekten büyük bir emek verdim bu yüzden umarım herkes izlerken keyif alır. Teşekkür ederim.

BR99 (Japan >> Korean)

56 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page